Terrariedjurs Youtube kanal.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

306
101
thatreptileguy:
Hej, jag undrade bara om det skulle kunna ske lite mer aktivitet på Youtube kanalen? Tycker att dem videorna som redan är uppladdade är riktigt bra och intressanta, sen så förstår ju jag såklart också att det kanske inte finns tid men jag bara undrade.

1228
464
leedragon:
thatreptileguy skrev:
Hej, jag undrade bara om det skulle kunna ske lite mer aktivitet på Youtube kanalen? Tycker att dem videorna som redan är uppladdade är riktigt bra och intressanta, sen så förstår ju jag såklart också att det kanske inte finns tid men jag bara undrade.

finns det en youtubekanal?

306
101
thatreptileguy:
leedragon skrev:

finns det en youtubekanal?

Ja det gör det :)

Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:
Den måste jag missat, vart hittar jag terrariedjurs.se´s youtubekanal ??

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Jonas_ skrev:
Den måste jag missat, vart hittar jag terrariedjurs.se´s youtubekanal ??

Den finns längst ner här på sidan under rubriken "Besök terrariedjur.se på:" och sen klickar man bara på youtube där under.

Medlem i SHF
3997
5021
Jonas_:

SwedishSnakeMaffia skrev:

Den finns längst ner här på sidan under rubriken "Besök terrariedjur.se på:" och sen klickar man bara på youtube där under.


Stort tack! Den där funktionen hade jag helt missat kan jag säga :) 

Kanske ska ladda upp ett par filmklipp. 


146
85
Lovet:
Jonas_ skrev:


 

Stort tack! Den där funktionen hade jag helt missat kan jag säga :) 

Kanske ska ladda upp ett par filmklipp. 



www.youtube.com/user/Terrariedjur

Håller med om att det vore roligt om den uppdaterades mer. Förstår dock att tiden kanske inte finns hos Anders :)


Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Det lades på is då det dels tar tid att filma och redigera allt samt att det blev lite idétorka. Vi kände att det kanske blir tjatigt att filma på varenda mässa när utbudet är ganska likadant.

306
101
thatreptileguy:
HappyLucky skrev:
Det lades på is då det dels tar tid att filma och redigera allt samt att det blev lite idétorka. Vi kände att det kanske blir tjatigt att filma på varenda mässa när utbudet är ganska likadant.

Ja det blir nog lite tjatigt om videorna som laddas upp mestadels består av vad det finns för utbud på mässor och så, men om det är idétorka så är det väll bara att fråga användarna här på forumet. Jag tror säkert att massor med folk skulle komma med suveräna idéer. 

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
thatreptileguy skrev:

Ja det blir nog lite tjatigt om videorna som laddas upp mestadels består av vad det finns för utbud på mässor och så, men om det är idétorka så är det väll bara att fråga användarna här på forumet. Jag tror säkert att massor med folk skulle komma med suveräna idéer. 

Självklart. Inte omöjligt att det kommer något längre fram när tiden finns.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild