Dag/nattaktiva katigorier i skötselråd?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
5
Exy:
Hade det inte det varigt bra med Dag/nattaktiva  katigorier i skötselråden?. I stället för att alla djuren ligger huler om buller?. Eller är detta en dåligt ide? själv tycker jag att det skulle se bättre ut och det kanse hjälpa folk att hitta de djur man vill ha. T.ex jag är rätt mycket för nattaktiva djur men tycker det är lite tråkigt att man måste kolla igenom en del för att hitta (inte svårt men ändå). Men som sakt är detta en bra eller dålig ide? 

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
Exy skrev:
Hade det inte det varigt bra med Dag/nattaktiva  katigorier i skötselråden?. I stället för att alla djuren ligger huler om buller?. Eller är detta en dåligt ide? själv tycker jag att det skulle se bättre ut och det kanse hjälpa folk att hitta de djur man vill ha. T.ex jag är rätt mycket för nattaktiva djur men tycker det är lite tråkigt att man måste kolla igenom en del för att hitta (inte svårt men ändå). Men som sakt är detta en bra eller dålig ide? 

Detta har diskuterats många gånger i andra trådar och det där har många skrivit att vissa arter  är både dag och nattaktiva, och då blir det rätt svårt. Och det håller jag med om.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild