Bara jag med otur kring spindlar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

133
30
Avipt:
Har 28 fågelspindlar just nu alla är köpta som slings. Alla som har nått mogen ålder har lyckats blivit hanar dvs 5 st av just mina favoriter 4 har gått bort då de som sagt varit hanar och nu visade det sig att min favorit OBT är hane.

Varför denna oturs förföljelse :P


1
0
ewahallin1:
Avipt skrev:
Har 28 fågelspindlar just nu alla är köpta som slings. Alla som har nått mogen ålder har lyckats blivit hanar dvs 5 st av just mina favoriter 4 har gått bort då de som sagt varit hanar och nu visade det sig att min favorit OBT är hane.

Varför denna oturs förföljelse :P


Man kan bara veta efter första ömsningen vilket kön det är. Otur är svårt att bemästra ledsamt nog. 

1275
1724
Falk:
60-70% av alla nymfer i en äggsäck blir ju hanar så det är ju logiskt att du får hanar =)

133
30
Avipt:
Falk skrev:
60-70% av alla nymfer i en äggsäck blir ju hanar så det är ju logiskt att du får hanar =)



Oh fan de visste ja inte, ja de skulle ju isåfall förklara endel :/

1275
1724
Falk:
ewahallin1 skrev:

Man kan bara veta efter första ömsningen vilket kön det är. Otur är svårt att bemästra ledsamt nog. 


Nja då behöver man ett rejält mikroskop för att kunna se de om ens könsdelarna börjat utvecklas. 

22
3
jjennsan:
Jag har 9 spindlar och två stycken hanar vad jag vet än så länge. Va tvungen att köpa mig en hona så
att jag vet att jag har en iaf. För dom resterande 5 är säkert hanar också med min tur :)

133
30
Avipt:
Ja de fattar man ju att dfet inte är något man kan påverka. Men man har ju några absoluta favoriter, så man skulle bli väldigt ledsen om de visade sig bli små pojkar :P
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild