Köpa slingsburkar/plastburkar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

154
87
MaryJanee:
Någon som vet något bra ställe att beställa slingsburkar och lite mindre plastburkar?
TH Terra har jag försökt få tag på då dom skriver på sin sida att dom inte skickar till Sverige just nu, men inte fått något svar än.

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
www.plastburkar.se/

154
87
MaryJanee:
Flyers90 skrev:
www.plastburkar.se/

Har kollat dom, problemet är att dom bara skickar kartonger och pall, jag behöver inte tusentals burkar :P
Jag är främst ute efter 100pack.



Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Finns garanterat att köpa på tex Maxi, Citygross eller liknande!

154
87
MaryJanee:
Flyers90 skrev:
Finns garanterat att köpa på tex Maxi, Citygross eller liknande!

På CG har jag letat som en galning men inte hittat något mer än svindyra 5pack, dom hade inte ens deliburkar :(  Får väll gå ner till pizzerian och fråga om jag kan få köpa ett par hundra av dom 

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
www.herperschoise.se/category.html/plastburkar

356
177
krypet:
Tingstad säljer bara till företag, och inte i små förpackningar, men vissa produkter tror jag man kan köpa i 100-pack.

www.tingstad.se/matforpackningar/delidressingsbagare

Kanske kan vara något om du kan fixa detta med att de vänder sig till företagskunder.

154
87
MaryJanee:
I värsta fall får det bli HC, det är ju endå burkar från TH Terra.. Hoppas dock på att jag får svar från TH Terra i veckan och att det går att lösa någonting då det är bra mycket billigare :P

Tingstad har jag frågat en gång innan och dom svarade inte ens 

273
209
AndreasB:
Återupplivar denna tråd. Jag söker ca 150st av dessa reptilgrottan.se/plastlador/slings-burk-25-ml men hittar ingen som har.

273
209
AndreasB:
Hittade och köpte dessa www.cchobby.se/catalog/product/view/id/17861?gclid=EAIaIQobChMI4p2drJDu6AIVkKZ3Ch3iQADbEAQYBSABEgJYr_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild