Archispirostrepts gigas, fråga.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
9
EdwinOP:
Okej jag kanske låter lite dum för min lilla kunskap jag har.

Men idag bara för en kvart sen hade jag min hona uppe och hon gjorde ett ljud som en fjärt. Jag har ingen aning om tusenfotingar kan fjärta eller om det är ett ljud för något annat. jag kollade runt lite och hittade inget. Kanske någon med mer kunskap om dessa djur än vad jag gör om deras anatomy. 

Ursäkta att jag ställer så många frågor på denna sida. men bättre att fråga för mycket än för lite

Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
EdwinOP skrev:
Okej jag kanske låter lite dum för min lilla kunskap jag har.

Men idag bara för en kvart sen hade jag min hona uppe och hon gjorde ett ljud som en fjärt. Jag har ingen aning om tusenfotingar kan fjärta eller om det är ett ljud för något annat. Jag kollade runt lite och hittade inget. Kanske någon med mer kunskap om dessa djur än vad jag gör om deras anatomy. 

Ursäkta att jag ställer så många frågor på denna sida. men bättre att fråga för mycket än för lite 

Enstaka gånger har jag hört liknande ljud från svenska milipeder, men jag har ingen aning om varför dom gör det.

17
9
EdwinOP:
     nåja det gjorde mig ganksa förvånnad. men jag ska inte vara orolig allså?


Medlem i GHF
3095
1677
EmanuelKarl:
EdwinOP skrev:
     nåja det gjorde mig ganksa förvånnad. men jag ska inte vara orolig allså?


jag har ingen bra koll på tusenfotingar men jag tror att du inte behöver vara orolig.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild