Växter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

127
20
Scorx:
Jag tror inte jag är ensam med att tycka att växter är en extremt stor del i att inreda ett terrarium, Men tyvärr har jag väldigt lite koll på växter,  hur dom ska skötas, vilka växter man ska ha i olika "kategorier" av terrarium. Det finns säkerligen mycke folk här som kan mycke om växter.

Så jag tänkte kan man inte lägga till en kategori på forumet för växter där?

93
72
RainbowVess:
Växter är väl en smaksak egentligen! Många växter klarar sig bra i terrarium särskilt om man har bra belysning för växter :)

www.terrariedjur.se/?page=info&sub=plants

Här kan du se en del växter som finns i informations-länken här på Terrariedjur :)

Hur växter ska skötas beror på växten, vissa tycker om torrt och vissa blött.


127
20
Scorx:
Jo absolut e det en smaksak och som du säger att belysningen har säkert mycke med det och göra.

Det visste jag om på infodelen, Men vissa plantor vad jag vet behöver väl lite specialbehandling eller? Och det är just den delen jag e ute efter. Ett ställe och diskutera och fråga om hur man sköter en speciel växt på bästa sätt

154
87
MaryJanee:
Scorx skrev:
Jag tror inte jag är ensam med att tycka att växter är en extremt stor del i att inreda ett terrarium, Men tyvärr har jag väldigt lite koll på växter,  hur dom ska skötas, vilka växter man ska ha i olika "kategorier" av terrarium. Det finns säkerligen mycke folk här som kan mycke om växter.

Så jag tänkte kan man inte lägga till en kategori på forumet för växter där?



Det är bara att skapa en forumstråd om det :D 

154
87
MaryJanee:
www.terrariedjur.se/?page=forum&thread=5680

Sådär :P 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild