Utländska sidor!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

19
1
CipoltiXa:
Hej!

jag fick tips om att köpa spindel på spidersonline.pl och spidersworld.eu, någon som handlat därifrån? 

126
64
Mikachu:

Jag har inte själv köpt men har hört goda ord om www.spidersonline.pl och planerar själv på att köpa därifrån :) Annars har jag hört gott om (men dock sett en lite dålig packning på facebook, inget djur kom till skada. Lite lite papper i en låda som en spindel skickades i. Har själv i så mycket papper att man inte ens ser spindlen så!) www.thespidershop.co.uk också.

 

 


14
5
elvainwonderland:
Jag beställde min första spindel från spidersworld.eu. Var sjukt osäker på hur det fungerade att skicka spindlar men de svarade snabbt på alla frågor jag hade. Sedan tyckte jag att det var bra packat och snabb leverans. Supernöjd och kommer beställa från dem fler gånger i framtiden :)

/Jenny

154
87
MaryJanee:
Killarna på spidersworld.eu är grymma, beställt därifrån flera gånger och det fungerar alltid utan problem :)

19
1
CipoltiXa:
Tack :)
Hur kommer spindlarna paketerade ? 

154
87
MaryJanee:
CipoltiXa skrev:
Tack :)
Hur kommer spindlarna paketerade ? 


Spidersworld packar ordentligt, frigolitlåda med heatpack och ordentligt med plast och papper. Spindlarna i sin tur ligger som vanligt i olika burkar 

126
64
Mikachu:
Oh, måste bara fråga er som har fått spindlar skickade från de här sidorna / andra sidor.. Var djuren packade i torrt papper eller i fuktat papper?

154
87
MaryJanee:
Mikachu skrev:
Oh, måste bara fråga er som har fått spindlar skickade från de här sidorna / andra sidor.. Var djuren packade i torrt papper eller i fuktat papper?


Fuktat papper

19
1
CipoltiXa:
Finns det någonstans här på sidan som man kan fråga om intresse för samfraktning? 

141
35
GeckoLover99:
CipoltiXa skrev:
Finns det någonstans här på sidan som man kan fråga om intresse för samfraktning? 

Testa i köp och sälj? :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild