Fina bilder på ödlor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 12

141
33
GeckoLover99:
pelleman skrev:

Vad är det för art? Verkligen jättefin! :D


194
165
JoakimLundgren:

40
72
pelleman:

25
63
jessica85:

1226
464
leedragon:
pelleman skrev:

det är väl en calumma crypticum?  en sånt skulle vara balt att se life, var i madagaskar fotade du denna?

40
72
pelleman:
leedragon skrev:

det är väl en calumma crypticum?  en sånt skulle vara balt att se life, var i madagaskar fotade du denna?


Ranomafana. Tror vi såg 5 andra arter samma kväll. De hängde fan i klasar i träden. Ibland har man tur =)

1226
464
leedragon:

pelleman skrev:


Ranomafana. Tror vi såg 5 andra arter samma kväll. De hängde fan i klasar i träden. Ibland har man tur =)

så det är dit man ska åka för att se de smårakare, såg du några furcifer willsi eller f minor btw? 

jo har man riktigt tur kan man se  de på dag så de flasha sina starka färger, det borde fan ballt.


40
72
pelleman:
leedragon skrev:

så det är dit man ska åka för att se de smårakare, såg du några furcifer willsi eller f minor btw? 

jo har man riktigt tur kan man se  de på dag så de flasha sina starka färger, det borde fan ballt.




Inta vad jag kan minnas eller så blandade jag ihop namnen. Men hittade ett par olika Brookesior och en uroplatus phantasticus däremot vilket gjorde mig riktigt glad.
Men det är väldigt svårt att hitta några kameleonter dagtid...


1
14
Ynneh:


Vår skäggagam "Spike"

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Kom hem med min första varan idag
Varanus acanthurus


Logga in för att posta i forumet
Sida av 12
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild