Erfarenhet av Snails4You?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
2
iSnail:

Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon här inne som har erfarenhet av hemsidan Snails4You? :)
Det är en sida som säljer och exporterar snäckor från USA (tror jag), det verkar vara en uppfödare som har diverse slag av snäckor. Men då jag inte vet om det är en sida att lita på så frågar jag er ist ^^

Ja, och sen om det är någon av er som har snäckor till salu, gärna A.Acchatina eller A.Marginata, så skulle ju det sitta fint det med! :)

Jag nås här på terrariedjur eller via mobil, för den som föredrar, mitt nr är 0736319706

 

Varma hälsningar från Dalarna


Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
iSnail skrev:
Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon här inne som har erfarenhet av hemsidan Snails4You? :)
Det är en sida som säljer och exporterar snäckor från USA (tror jag), det verkar vara en uppfödare som har diverse slag av snäckor. Men då jag inte vet om det är en sida att lita på så frågar jag er ist ^^

Ja, och sen om det är någon av er som har snäckor till salu, gärna A.Acchatina eller A.Marginata, så skulle ju det sitta fint det med! :)

Jag nås här på terrariedjur eller via mobil, för den som föredrar, mitt nr är 0736319706

 

Varma hälsningar från Dalarna


Har du kollat på köp och sälj? De arterna du söker brukar alltid finnas till salu. Annars så kan du bestäla från Tysklad.

16
2
iSnail:

Finns det en hemsida för det, hur får man snäckor från Tyskland? ^^'


1
0
fiasofia:
Hej! Snails4you skickar alla sina sniglar/snäckor och tillbehör ifrån England, inte usa och av min egen erfarenhet ut av den sidan är att den fungerar felfritt men av sex snäckor där ifrån så har två dött. En slump eller ej så kommer jag själv hålla ett öga på denna sida vid mera köp samt systrarnasnigel.se/. Då kvaliten har varit bättre. Om det finns någon sida eller lista på uppfödare i Tyskland så skriv gärna in det här.

M.v.h

Fia

2966
1645
Hoggaforfan:
iSnail skrev:
Finns det en hemsida för det, hur får man snäckor från Tyskland? ^^'

www.terrariedjur.se/?page=market

Hur man får snäckor från Tyskland:
Man beställer via internet och sen får man dem skickade till sig ;-)
Kan tyvärr inte tipsa om någon sida men Smilla (användare på denna sidan) har nog bra koll.

Snails4you exporterar till alla länder utom just USA

16
2
iSnail:
Åh okej! Tack, då ska jag hålla koll! ^^

16
2
iSnail:

Haha NÄHÄ?
Ah mjo har hört av mig till henne ^^ Tack!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild