Sinaloalåsning

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

51
27
knutsson87:
EmanuelKarl skrev:

vad söt

Ja de e riktigt  söta men svåra att få bild på :)

51
27
knutsson87:
knutsson87 skrev:

Ja de e riktigt  söta men svåra att få bild på :)


51
27
knutsson87:
Nu har 4 av 6 st ömsat och ätit ")

953
1840
peter54:
Häftigt, alltid lika kul när äggen slitsas och ungarna börjar komma ut :) Bra många år sedan jag slutade med sinaloae, men det var kul att föröka dem.


51
27
knutsson87:
peter54 skrev:
Häftigt, alltid lika kul när äggen slitsas och ungarna börjar komma ut :) Bra många år sedan jag slutade med sinaloae, men det var kul att föröka dem.


Ja de  e riktigt roligt o lätta o få o äta  så de e kanon :) 

51
27
knutsson87:
peter54 skrev:
Häftigt, alltid lika kul när äggen slitsas och ungarna börjar komma ut :) Bra många år sedan jag slutade med sinaloae, men det var kul att föröka dem.


Har läst väldigt mycket  av vad du skrivit innan jag  satte ihop de kul att de finns erfarna som delar med sig av sina kunskaper :) sinaloer  e ju väldigt fina ormar   och trevliga att ha och göra med 

953
1840
peter54:
knutsson87 skrev:

Har läst väldigt mycket  av vad du skrivit innan jag  satte ihop de kul att de finns erfarna som delar med sig av sina kunskaper :) sinaloer  e ju väldigt fina ormar   och trevliga att ha och göra med 


Jag tycker att det är en självklarhet att dela med mig av mina erfarenheter och kan jag hjälpa någon så gör jag det. Jag började med sinaloa under första halvan av 1980-talet, bara några år efter att den beskrevs som underart (1978), så jag har samlat på mig en del erfarenheter.

Numera föder jag inte upp dem längre, jag har lite för trångt för att kunna hålla flera av dem eftersom de kan blir rätt stora. Jag har bara en kvar, min jättehane, just nu runt 180 cm och 1,8 kg, men visst, hittar jag en hona som "tål" honom, så kan jag tänka mig att ta kull på dem igen.


2
1
Catharina:
knutsson87 skrev:

Fin orm 

2
1
Catharina:
knutsson87 skrev:

Fin orm
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild