Temperatur för syrsor.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

28
2
Doddis1996:
Hej! Jag har börjat odla syrsor och det går väldigt bra. Jag har läst att bästa sättet att får de små syrsorna att växa fortare är att hålla dem varma, just nu har jag dom ca 28-30 C men jag undrar om man kan ha ännu högre tempratur så att de växa ännu snabbare? Vill inte steka dom haha!

Tackar!

89
12
amanda03:
Doddis1996 skrev:
Hej! Jag har börjat odla syrsor och det går väldigt bra. Jag har läst att bästa sättet att får de små syrsorna att växa fortare är att hålla dem varma, just nu har jag dom ca 28-30 C men jag undrar om man kan ha ännu högre tempratur så att de växa ännu snabbare? Vill inte steka dom haha!

Tackar!


har aldrig läst någon stans att man kan ha högre temperatur. Tror att din temperatur är bra:)


Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
Här kan du läsa lite om syrsor:

www.millasreptiles.com/syrsor.htm

30-35 grader är väll det man bör sträva efter. Har man varmare torkar det ur ganska fort. 

28
2
Doddis1996:
Flyers90 skrev:
Här kan du läsa lite om syrsor:

www.millasreptiles.com/syrsor.htm

30-35 grader är väll det man bör sträva efter. Har man varmare torkar det ur ganska fort. 

Toppen! Tackar :D

1
0
frax:
Doddis1996 skrev:
Hej! Jag har börjat odla syrsor och det går väldigt bra. Jag har läst att bästa sättet att får de små syrsorna att växa fortare är att hålla dem varma, just nu har jag dom ca 28-30 C men jag undrar om man kan ha ännu högre tempratur så att de växa ännu snabbare? Vill inte steka dom haha!

Tackar!


Hej,
Kan du berätta lite mera hur du odlar dina syrsor? Jag vill börja odla och söker information om hur man skall gå tillväga.
Visa gärna med bilder hur ditt system ser ut :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild