Svart terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

733
295
markusbabs:

Har börjat kolla upp, jag ska bygga i ungefär lika mått som dom säljs! Och beställer jag tillsammans med en vän så delar man ju iaf på frakten som ligger på 400kr . Och 2000kr för en 90*60*60 burk känns inte farligt alls? Jämfört med exoterra. 

undrar även om det är någon som byggt burkar i melamin och hur ett slutresultat blir då? 

 


733
295
markusbabs:

Med dagens valuta kostar en 90*60*60 procage 1755 kr! Det är riktigt bra. I längden tror jag att jag känar på att handla därifrån, verkar vara bra kvalité. Och att det är hemkörning på dom.


102
1
dragster:

procages ftw! spec om du kan beställa med en eller flera polare. har du kollat frakten till sverige? kontaktat dom? 


733
295
markusbabs:

Har du egna procages? Jag ska skicka iväg ett mail och fråga om frakt/transport och om det är hemleverans även i Sverige. Eventuellt möjliga avgifter. Så jag delar med mig när jag fått svar så andra kan ta del av informationen. 

Och jag menar, ca 400 kr för en värmepanel. Är bra :)


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Helt klart intressant, riktigt stilrena burkar 


366
156
Linus:

Ja, fan så sugen man blev på procages då.. Synd att inte ekonomin tillåter. Det får bli när vi fixar till ett terrarierum här hemma!


733
295
markusbabs:

Jag skickade iväg ett mail och ställde lite frågor ang frakt, och sådär. Man kanske borde test köpa en liten burk och se vad det är ;) 


102
1
dragster:

nä tyvär har ja inga egna. kollat på herpteks småburkar innan. men dessa e både billigare o lättare o få tag på. så e duktigt sugen på några småburkar. just att allt e fix färdigt o förborrat e ju jäkla smidigt. o som du sa, värmepanel för 400 e billigt. o de va väl med termostat med.. 


733
295
markusbabs:

A jag är sugen på alla storlekar :)  Nä jag tror inte att thermostat ingår, med eller utan regulator är det på 30w , men på den stora ingår det, och jag antar att det bara än en värme reglerare :/ .  Jag mailade även Herpers choise för 2 månader sen och hörde om dom kunde beställa hem dom. Men fick aldrig något svar. 


102
1
dragster:

nog bäst o billigast o beställa själv:) verkar gå på procages men inte på herptek..

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild