Orkidée bönsyrsa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

141
35
GeckoLover99:
Hej, fundera just på att det vore bra om nån visste nån bra sida eller har ett skötselråd på orkidée bönsyrsa (kan tyvärr ej vetenskapligt namn på denna men den ser ut som en orkidée så det tas nog inte miste ändå).
Har länge velat köpa en men vill läsa på ordentligt först men hittar inte nån bra sida som faktiskt är baserad på personlig erfarenhet. Så vet någon något nåt pålitligt skötselråd eller rent av har erfarenhet själv är det bara att skriva, alla tips och råd och hänvisningar välkomnas! ;D

2966
1645
Hoggaforfan:
Hymenopus coronatus?
www.keepinginsects.com/praying-mantis/species/orchid-mantis/

Google.se kan rekommenderas. Ganska ny sida så tar ett tag innan man lärt sig att den finns :-P

141
35
GeckoLover99:
Jag och Google kommer inte överens, dvs när jag söker på nåt hittar jag oftast inge vettigt och sen när jag är ny så är det också svårt att veta vad som är tillförlitligt så känns ju bättre att skriva en tråd så kan folk som har bra erfarenhet säga sin åsikt och komma med bra tips och råd, det är väl lite det som är meningen..
hursom, tack för sidan, har du nå fler tips är det bara säga till :)

2966
1645
Hoggaforfan:
GeckoLover99 skrev:
Jag och Google kommer inte överens, dvs när jag söker på nåt hittar jag oftast inge vettigt och sen när jag är ny så är det också svårt att veta vad som är tillförlitligt så känns ju bättre att skriva en tråd så kan folk som har bra erfarenhet säga sin åsikt och komma med bra tips och råd..

hehe bara skojade med dig. 
Ingen erfarenhet av dem själv men länken såg ut som den kunde stämma bra. Förhoppningsvis kan någon som haft dem bekräfta det :-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild