Mässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

67
25
marann13:
Som vanligt ska ju någon fråga så jag tar ton och frågar er alla vad ni fick med er hem från mässan själv fick jag med mig en djungelrutpyton och växter PS. gärna bilder om ni kan

201
113
Linkanw94:
Phelsuma standingi 2.0
phelsuma laticauda 1.1 
Phelsuma ornata 1.0 

Bilder kommer senare :)

44
37
Strigel:
2,2 liter zophobas, en bunt rosenbaggslarver och lite belysningsarmaturer. Inga impulsköp av nya djur denna gång (framgång!)

71
98
gnagethazze:
Dagens inköp

Skäggagam
1.2  Majsormar Abbotts Okeetee
1.1 Trynisar
Foderskålar, växter, foderinsekter, värmematta, värmelampa mm....Pengarna bara rann ur plånboken. Förövrigt en mycket trevlig mässa


Medlem i DHF
263
355
McPede:
Missade mässan tyvärr, hur var utbudet och arrangemanget?

67
25
marann13:
McPede skrev:
Missade mässan tyvärr, hur var utbudet och arrangemanget?

Utbudet var ganska bra enligt mig och den nya hallen var suverän

44
37
Strigel:

McPede skrev:
Missade mässan tyvärr, hur var utbudet och arrangemanget?

marann13 skrev:

utbudet var ganska bra enligt mig och den nya hallen var suverän


Ja, det var minst trängsel hittills av de arrangemang jag varit på, mycket bra. Och god luftkvalité också.


953
1840
peter54:
Jag missade också det hela trots att jag planerat resan länge. Hade packat ner djur, fixat dokumenten osv, men så ville inte min bil vara med på idén alls, stendöd, så jag kom ingenstans.

Jag är nyfiken förstås på reptilutbudet, hallens beskaffenhet vad gäller framkomlighet till borden och så, Parkeringssituationen är jag också intresserad av. Jag har ju bott i Södertälje för dryga 20 år sedan, så jag vet ungefär hur det ser ut där, men jag vill minnas att parkeringen till själva hallen är ganska begränsad.

Vore kul om någon kunde skriva lite mer, inte bara en mening, så att man får lite mer detaljerad info.

14
8
Colafon:
Jag kom hem med en kungsboa, ett terrarium, lite växter, syrsor och annat smått och gott. 

Men om själva mässan, lokalen var jättebra. Tror det var första gången jag inte gick runt och svettades och började må illa mot slutet pga dålig luft.. och vi behövde inte heller trängas lika mycket som förut, mycket mer golvyta!
Parkeringen var väl sådär, vi fick plats men det var knappt. Såg ut som att en del fick parkera en bit bort.
Utbudet på mässan var bra tycker jag, det beror såklart på vad man sökte efter.

Önskar dock fortfarande att inlämning av ytterkläder vore möjligt.. :)

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Jag komhem med en gargoyle gecko, foder, .växter.


Dålig bild men den är jättesöt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild