Pipljud i andningen.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
2
BlueCushion:
Jag har haft min lilla Kungspyton hona i lite mer än en-två veckor och håller värme och fuktighet på vad det ska vara. men då det är min första orm så blir jag lite osäker när något verkar fel. när ja köpte henne så sa dom att hon var på väg och ska ömsa och hon visar ju symptomer på det men idag när jag tog ut henne så la jag märket till ett litet pipljud i hennes andning.  någon som har tipps på vad ja ska göra? förkyld? inbillar jag mig? Tack!

375
251
Doxster:
BlueCushion skrev:
Jag har haft min lilla Kungspyton hona i lite mer än en-två veckor och håller värme och fuktighet på vad det ska vara. men då det är min första orm så blir jag lite osäker när något verkar fel. när ja köpte henne så sa dom att hon var på väg och ska ömsa och hon visar ju symptomer på det men idag när jag tog ut henne så la jag märket till ett litet pipljud i hennes andning.  någon som har tipps på vad ja ska göra? förkyld? inbillar jag mig? Tack!


Nu kanske jag slår på lite för höga växlar, men om jag hade varit i din situation hade jag tagit med mig djuret till veterinär så fort som möjligt. Pipljud är aldrig bra.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild