Zophobas bagge, skötselråd tack?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
0
Liam:
Hejsan, Jag brukar fodra min Leopardgecko men Zophobas Larver som jag förvarar i en Petbox i garderoben, för någon vecka sedan upptäckte jag en puppa i min Petbox och senare samma vecka så kläcktes den (Petboxen va/är för närvarande tom på maskar). jag tycte den va rätt cool och vacker och tänkte faktist behålla den som ett litet hobby husdjur MEN då jag inte är någon expert på insekter eller hur man sköter dom så söker jag lite råd från er andra här på Terrariedjur.se. Kan jag förvara den i en Petbox? Ska jag mata den med något speciellt annat än frukt? Om jag får fler baggar, kan jag då förvara den i samma Petbox? ska jag tänka på nått speciellt för att den inte ska rymma? ja hur gör jag helt enkelt? Jag är medveten om att man kan få reda på många av svaren på mina frågor genom att Googla och självklart gör jag det också men kände att det känns bättre och säkrare att kolla med dom som har mer erfarenher här. ha det bra och tack på förhand Mvh. Liam

Medlem i SHF
943
1177
Flyers90:
www.terrariedjur.se/?page=articles&sub=art&aid=41

 Där har du en artikel om ämnet i alla fall!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild