2 Skäggishonor i samma terrarium (stort terrarium)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

269
60
Jonas:

den gamla honanbiter tårna lite och blåser upp sig jag har haft koll så ingen skada har sketts men kan det vara såhär i början för att märka revir eller kommer den honan som vill bitas alltid bitas.

skäggisar hjälp nu

ni som har


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Nu vet inte jag hur det är med just skäggisar och varför dina honor gör som de gör. På en del andra arter har jag erfarat samma sak att de kan bitas och vara lite grinigt i mellan åt, dock har de gått över efter några dagar. Om de har med revirhävning att göra kan jag dock inte svara på :)


269
60
Jonas:

dom sitter i samma terrarium nu och inget händer förutom att ena honan(hon som bet lite) puffar upp sig då och då


151
77
Firemon:

dom brukar va lite tuffa i början,, det är väl ett sätt att skapa rang i terrariet, dom slutar säkert om nån dag å sen blir bästa polare,,

Håll koll på dom bara så dom inte e lika envisa bägge två (vet ju hur tjejer kan va ;) )


269
60
Jonas:

lungt ena tjejen är dö cool. jävla nickande på andra


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

Hur reagerar den andra honan ? 


Medlem i SHF
274
341
Jubari:

missade ditt senaste inlägg :)


269
60
Jonas:

nickandet och bråkandet har slutat upp och en liten fred har börjat i terrariumet.

 

ena honan (den elake) har börjat ge med sig lite och börjar tycka det är rätt ok att andra honan lånar lite av solen:P

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild