Äggkartonger till syrsor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

28
2
Doddis1996:
Hej! Är det någon som vet var man kan köpa tomma äggkartonger? Har kollat granngården men där måste man köpa typ 100+ och så många behöver jag inte.

Tackar!

146
85
Lovet:
Har du ingen granngården i närheten? För att beställa kanske man måste köpa 100+ men inte om du köper i butik

347
220
Newton:
Hur många behöver du?

28
2
Doddis1996:
Lovet skrev:
Har du ingen granngården i närheten? För att beställa kanske man måste köpa 100+ men inte om du köper i butik

Tyvärr kunde jag inte köpa minre än typ 100+ där heller, men det kanske är för att det är en ganska liten butik, har jag tur finns det kanske i en större.

28
2
Doddis1996:
Newton skrev:
Hur många behöver du?

Typ 10-20

146
85
Lovet:
Doddis1996 skrev:

Tyvärr kunde jag inte köpa minre än typ 100+ där heller, men det kanske är för att det är en ganska liten butik, har jag tur finns det kanske i en större.

Såg nu att du va från Uppsala, på granngården i boländerna har jag köpt mindre än 100 utan några problem. Har ett gäng hemma med som du kan köpa om de inte löser sig på annat sätt

28
2
Doddis1996:
Lovet skrev:

Såg nu att du va från Uppsala, på granngården i boländerna har jag köpt mindre än 100 utan några problem. Har ett gäng hemma med som du kan köpa om de inte löser sig på annat sätt

Toppen tack så mycket, då drar jag dit och handlar istället :)

347
220
Newton:
Doddis1996 skrev:

Typ 10-20


Ah, då var det lite fler än vad jag hade hemma.
Men kolla boländerna som sagt av andra :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild