Djuraffärer i Skåne?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

12
3
Jacob03:
Hej!
Vet någon om det finns några bra djuraffärer nära Lund. De ända ställena jag vet är Winsons Zoo och butiken på Vellingblomman. Har kollat runt på internet men inte hittat något bra.
Mvh Jacob

2966
1645
Hoggaforfan:
Tropikhuset i Malmö?


Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

www.terrariedjur.se/?page=info&sub=shops

Butiker i hela Sverige iofs, men lund tillhör ju landet så :)


12
3
Jacob03:
Har varit på malmö reptilcenter. De säljer inga saker för djur där. jag har kollat på listan men allt annat ligger för långt bort.

293
354
Dynamitella:
Zoogiganten i Lomma är min favorit. Resterande lokala butiker är rätt kassa i mina ögon. Dålig skötsel, ingen reptilavdelning eller sjuka priser.

12
3
Jacob03:
Tack!

456
202
isdrake:
Håller med om att Zoogiganten är bra. Djurmagazinet vid Centersyd är också bra men jag vet inte om den finns kvar eller om dom bara bytt lokaler? Det var tomt där sist jag skulle handla. 

83
68
LennieN:
isdrake skrev:
Håller med om att Zoogiganten är bra. Djurmagazinet vid Centersyd är också bra men jag vet inte om den finns kvar eller om dom bara bytt lokaler? Det var tomt där sist jag skulle handla. 


Dom har bytt lokaler och ligger i samma byggnad som Willys nu. Tråkigt nog har dom bara en tredjedel kvar av utbudet för reptiler.

2966
1645
Hoggaforfan:
Jacob03 skrev:
Har varit på malmö reptilcenter. De säljer inga saker för djur där. jag har kollat på listan men allt annat ligger för långt bort.

Reptilcentret är tropikarium men Tropikhuset är djuraffär
www.tropikhuset.se/

12
3
Jacob03:
Ok tack!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild