Finmaskigt rostfritt stålnät

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

8
6
Pleurothallis:
Någon som vet vart man kan få tag på finmaskigt rostfritt stålnät, ungefär 1 mm maskor. Håller på att bygga ett terrarium åt en Pueblo mjölksnok som har det lite litet. Vore bra med tips om något/någon ställe/person som säljer detta.
Tack för alla tips!

155
39
kosinuss:
Pleurothallis skrev:
Någon som vet vart man kan få tag på finmaskigt rostfritt stålnät, ungefär 1 mm maskor. Håller på att bygga ett terrarium åt en Pueblo mjölksnok som har det lite litet. Vore bra med tips om något/någon ställe/person som säljer detta.
Tack för alla tips!

Om du söker på rostfri stålduk så är det många som har det. Billigaste blir och höra på en fabrik som har det liggande. Dom saljer det även på mässor. Har något igjen här hemma i aluminium tror jag. 

60
163
Pelle:
här kommer ett tips. Skriv ett PM till mig. :)

8
6
Pleurothallis:
Kom på en till fråga: Jag håller också på att ordna ett terrarium till en Gonyosoma prasinum. Terrariet är helglas med alluminiukant. Ska jag fästa värmemattan direkt mot glaste eller ska jag ordna en luftspalt som skydd mot att glaset överhettas? Vilket material ska jag ha, metall, trä m.m?

/Erik
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild