Sungaya inexpectata

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

42
4
MajaL:
Hej! Upptäckte idag att jag fått med mig vad som troligtvis är en Sungaya inexpectata hem med en av växterna från en mässa.
Hittar inte mycket info om deras habitat, behöver dom någon söags värme eller ska dom stå i rumstemperatur?
Kan man åldersbestämma dom på något sätt?


Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
MajaL skrev:
Hej! Upptäckte idag att jag fått med mig vad som troligtvis är en Sungaya inexpectata hem med en av växterna från en mässa.
Hittar inte mycket info om deras habitat, behöver dom någon söags värme eller ska dom stå i rumstemperatur?
Kan man åldersbestämma dom på något sätt?


www.arowanazoo.se/product.html?product_id=83&category_id=20

356
177
krypet:
Detta är en lättskött och trevlig art tycker jag. Mina trivs bra i rumstemperatur. Citronmeliss fungerar som mat om du någon gång måste fixa mat och har ont om tid. Den växten finns ju som krukodlad bland kryddorna i många mataffärer.

Din ser ut att ha några ömsningar kvar.

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
krypet skrev:
Detta är en lättskött och trevlig art tycker jag. Mina trivs bra i rumstemperatur. Citronmeliss fungerar som mat om du någon gång måste fixa mat och har ont om tid. Den växten finns ju som krukodlad bland kryddorna i många mataffärer.

Din ser ut att ha några ömsningar kvar.


Zebrablad funkar utmärkt som mat och är lättodlat.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild