Zoo.se

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

107
7
Andresjolander97:
Tjenare! Då jag är i ganska akut behov av ett terrarium är det någon som har erfarenhet och kan rekommendera zoo.se? Har kollat massa sidor och dom här hade ju absolut bäst fraktpris så de lät nästan lite för bra för att vara sant

378
479
Svedjemo:
Andresjolander97 skrev:
tjenare! Då jag är i ganska akut behov av ett terrarium är det någon som har erfarenhet och kan rekommendera zoo.se? Har kollat massa sidor och dom här hade ju absolut bäst frakt pris så de lät nästan lite för bra för att vara sant

Kan vara värt att kolla på www.7h-zoo.se också, har för mig att det var bra priser både på terrarier och frakt (han som har butiken jobbar på DHL så han fixade frakt billigt har jag för mig)

107
7
Andresjolander97:
Svedjemo skrev:

Kan vara värt att kolla på www.7h-zoo.se också, har för mig att det var bra priser både på terrarier och frakt (han som har butiken jobbar på DHL så han fixade frakt billigt har jag för mig)

Tack! Jag ska hämta en ögonfransgecko, men förra ägaren va väl kanske antingen lite okunnig eller snål jag vet inte så det är en fullvuxen gecko men i ett extremt litet terrarium så det är lite akut

107
7
Andresjolander97:
Svedjemo skrev:

Kan vara värt att kolla på www.7h-zoo.se också, har för mig att det var bra priser både på terrarier och frakt (han som har butiken jobbar på DHL så han fixade frakt billigt har jag för mig)

Såg ut att ligga på runt samma priser men frakten framkom inte så fick maila.


2048
773
psyjoh:
Zoo.se är bra. Snabb leverans och aldrig några problem. 

107
7
Andresjolander97:
psyjoh skrev:
Zoo.se är bra. Snabb leverans och aldrig några problem. 

Tack! Hade lite mail kontakt med dom nyss och det verkade väldigt bra så ska lägga in en beställning alldeles strax 

273
148
Flosker:
Farkt fritt eller billigt vet jag inte? Vad fick du betala för frakten? Om du tar från 7H så blir det frakt fritt.HC har detta för lägre pris men vet inte vad de tar för frakten.



107
7
Andresjolander97:
Flosker skrev:
Farkt fritt eller billigt vet jag inte? Vad fick du betala för frakten? Om du tar från 7H så blir det frakt fritt.HC har detta för lägre pris men vet inte vad de tar för frakten.



Jag maila honom också på 7H och det var ej frakt fritt men det var billigare frakt men just det terrariet jag skulle ha va några hundringar dyrare vid 7h så slut räkningen blir ungefär samma i slut ändan 

2048
773
psyjoh:
Zoozoo.com beställde jag ett par av mina exoterra från. Var både billigare och fraktfritt då.

107
7
Andresjolander97:
psyjoh skrev:
Zoozoo.com beställde jag ett par av mina exoterra från. Var både billigare och fraktfritt då.

Jag var in o kolla igår men allt som fanns inne va bara en petbox
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild