Burkar till mässor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

53
4
Arnqvist98:
Vet någon var man får tag i dessa burkar?

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Nej :) 

Men Herpers Choise har fina billiga burkar i olika storlekar, dom kör jag med på mässorna. Kommer hem i lådan på någon dag! 

Finns säkert passande burkar & lådor lite överallt men HC är dom enda jag provat personligen.


53
4
Arnqvist98:
Det enda jag hittar på HC sida är dessa fast med transparenta sidor vilket inte är tillåtet

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Arnqvist98 skrev:
Det enda jag hittar på HC sida är dessa fast med transparenta sidor vilket inte är tillåtet


Titta igen ;) 

Dessa använder jag mest, köpte fler för någon dag sen så dom finns garanterat. 

www.herperschoise.se/product.html/vit-plastbuk-3-l?category_id=85

Finns såklart mindre också..

Lycka till :)


53
4
Arnqvist98:
Skulle helst haft dessa "syrsburkar" då det blir lite stort även med 1,3l för de minsta Phelsuma ungarna.

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Arnqvist98 skrev:
Skulle helst haft dessa "syrsburkar" då det blir lite stort även med 1,3l för de minsta Phelsuma ungarna.


Jag förstår :) Kan tyvärr inte hjälpa dig med små burkar, använder ju mest större själv. 

Hoppas du löser det iaf!

Herpers Choise kan säkert ta hem ett gäng mindre åt dig om du ringer, är jag rätt säker på av egen erfarenehet ;) Ring och låt snäll ! 

Ha en fortsatt trevlig helg!


53
4
Arnqvist98:
Tack så mycket för svaren endå. 

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Du kan tejpa eller måla sidorna och göra hål själv.

22
2
joing:
Här har du lite mindre burkar  www.firstreptiles.se/bra-plast-vit-08-liter/182-0 

såg att det var samma storlek som 1,3 fast lägre nu

53
4
Arnqvist98:
Jo och problemet ligger i att de helst ska vara lite högre då det är trädlevande ödlor det handlar om.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild