Munröta hos vattenagam??

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

15
6
hannesgunnarsson99:
Tjena, när jag nyss skulle mata min vattenagam så när den tuggade så låsnade hela ena tand-raden. Har haft hon i cirka 3 veckor! Någon som vart med om liknade? tacksam för hjälp. :) 

544
424
Gibblo:
Det låter ju inte alls bra.. Ta den till veterinär snarast. Hur har du den f.ö? Temp, ljus, mat mm?

2048
773
psyjoh:
Har du bara haft den i 3 veckor hade jag inte tagit den till veterinär utan till den jag köpt den av så hade den personen fått ta den till veterinär alt. hade den personen fått stå för kostnaderna.

I vilket fall som så bör du ta kontakt med säljaren. 

15
6
hannesgunnarsson99:
psyjoh skrev:
Har du bara haft den i 3 veckor hade jag inte tagit den till veterinär utan till den jag köpt den av så hade den personen fått ta den till veterinär alt. hade den personen fått stå för kostnaderna.

I vilket fall som så bör du ta kontakt med säljaren. 

Har skrivit till honom men inte fått något svar! 

15
6
hannesgunnarsson99:
Gibblo skrev:
Det låter ju inte alls bra.. Ta den till veterinär snarast. Hur har du den f.ö? Temp, ljus, mat mm?

Ringde nyss så ska dit imorgon morgon!. 

544
424
Gibblo:
psyjoh skrev:
Har du bara haft den i 3 veckor hade jag inte tagit den till veterinär utan till den jag köpt den av så hade den personen fått ta den till veterinär alt. hade den personen fått stå för kostnaderna.

I vilket fall som så bör du ta kontakt med säljaren. 




Oh jo.. Jag missade att han endast haft den i 3 veckor.

15
6
hannesgunnarsson99:
Gibblo skrev:




Oh jo.. Jag missade att han endast haft den i 3 veckor.

och han själv hade tydligen bara haft den i två dagar själv så jag vet inte :/

544
424
Gibblo:
hannesgunnarsson99 skrev:

och han själv hade tydligen bara haft den i två dagar själv så jag vet inte :/



Det kan ju hända att han säger så för att han inte vill ta ansvar över det som har hänt. Bara en tanke!

2048
773
psyjoh:
Gibblo skrev:



Det kan ju hända att han säger så för att han inte vill ta ansvar över det som har hänt. Bara en tanke!

Jo tyvärr är det nog många gånger så. I vilket fall som så hade jag krävt pengarna tillbaka och lämnat ödlan. På 3 veckor har man nog inte fäst sig vid den för mkt så det känns för jobbigt att lämna tillbaka den. 
Men o andra sidan så vill man ändå vara säker på att den får rätt behandling. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild