Gecarcinus qyadratus på Sthlm expo?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

459
138
Pakke:
Jag undrar om några har Gecarcinus qyadratus (Halloweenkrabbor) till salu i reptilmässan? Minns de kostade 100 kr per styck. Har köpt de ifjol.

Jag är sugen att köpa två eller tre stycken till. Har själv två hemma, men vill få ännu flera :) Har någon Gecarcinus qyadratus till salu? Hör av er om ni har dem till salu.

Har kollat utställare och de har inga Gecarcinus qyadratus till salu tyvärr.

459
138
Pakke:
Så har inga Gecarcinus qyadratus (Halloweenkrabbor) till salu? Skulle vilja veta nu. För terrarium består av 2 st krabbor, men vill få mera in för både är honor så jag behöver två honor och en hane. Gärna två hanar och en hona då hanar kommer slåss att få parningsrätt för honor vilket är kul.

Administratör
Medlem i SHF
565
710
Hanna:
Har du testat att slänga upp en annons? Är större chans att folk kikar där än i forumet vad gäller köp & sälj. :) Självklart går det dock att ha en förfrågan om uppfödare/säljare i forumdelen, för det kan ju alla tipsa om.

459
138
Pakke:
HappyLucky skrev:
Har du testat att slänga upp en annons? Är större chans att folk kikar där än i forumet vad gäller köp & sälj. :) Självklart går det dock att ha en förfrågan om uppfödare/säljare i forumdelen, för det kan ju alla tipsa om.


Fick två st hem efter fått present från min syster på min födelsedag i förskott. :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild