Dim-maskin

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

7
0
krigarinna:
Vilka olika dim-maskiner finns det? Jag har själv reptifogger men en del går sönder skitfort medan andra funkar längre. Man ska tydligen inte ens använda kranvatten i drm.

Finns det nå billigare alternativ? Isåfall vilka? 

114
73
Lunde:
Sök efter luftfuktare på nätet.
Ex. www.clasohlson.com/se/Luftfuktare-Vicks-VH5000/36-4254?LGWCODE=364254000;83823;4797&gclid=CPfeuf_am8cCFeXFcgod8MgKbg&gclsrc=aw.ds
www.buildor.se/bionaire-luftfuktare-cool-mist-bu1300/?utm_source=1057353262&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction

593
551
Redfoot:
Problemet med många av dessa är att de bildar kall ånga. Detta innebär att det blir varmt, kallt, varmt osv i terrariet. Jag tror att det kan påverka djuren negativt. 
/R

235
155
Brokensynapse:
Jag köpte en från netonnet för en 1000:- som man kan ställa in varm eller kall ånga. Och även jonisera ångan. Funkar perfekt. Även inbyggd hygro meter. 

100
26
pellle87:
Jag använder en repti fogger den har då funkat bra för mig några månader nu, går ju annars köpa såna som man sänker ner i vatten, men har inte hört nånting bra om exo terras version, däremot har min bror en dyl variant i sin damm med 3 "utblås" som har hållt 3 somrar nu, låg även fastfrusen i dammen i vintras så jag har funderat på en sån till mitt nya terrarie

593
551
Redfoot:
Brokensynapse skrev:
Jag köpte en från netonnet för en 1000:- som man kan ställa in varm eller kall ånga. Och även jonisera ångan. Funkar perfekt. Även inbyggd hygro meter. 

Det var just därför jag skrev "vissa av dessa" och inte alla.
/R

235
155
Brokensynapse:
Redfoot skrev:

Det var just därför jag skrev "vissa av dessa" och inte alla.
/R

Det va därför jag skrev vart jag köpte den för att ge tips på en som ger varm ånga :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild