Hona eller hane?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
lynezza:
Jag skulle vilja veta om våran sköldpadda kan heta Doris eller om vi ska byta namn på henne. 

Tack på förhand//Anna

593
551
Redfoot:
Vänd  sköldpaddan och fota bakdelen med svans så går det att fastställa kön.
/R

5
0
lynezza:
Redfoot skrev:
Vänd  sköldpaddan och fota bakdelen med svans så går det att fastställa kön./R





593
551
Redfoot:
Hona
Hur länge har du haft den?
Vilken typ av belysning har du till sköldpaddan?
Vad får den att äta?
Hur hur ofta får den kalk?
/R

5
0
lynezza:
Redfoot skrev:
HonaHur länge har du haft den?Vilken typ av belysning har du till sköldpaddan?Vad får den att äta?Hur hur ofta får den kalk?/R

Jag har inte haft henne så länge. Jag tog över henne för att hon var så misskött. Hon får sköldpaddspellets och räkor. Vad är det för kalk jag ska ge henne? Jag är ny inom området på sköldpaddor. 
Tack på förhand/Anna 

5
0
lynezza:
[quote=lynezza]Redfoot skrev: HonaHur länge har du haft den?Vilken typ av belysning har du till sköldpaddan?Vad får den att äta?Hur hur ofta får den kalk?/R

Jag har inte haft henne så länge. Jag tog över henne för att hon var så misskött. Där hon hade varit nu innan jag tog över henne hade hon varit i 10år ungefär., och innan hon kom dit uppskattar dom att hon var omkring 5år. Det var en som hade hittat henne ute när dom fiskade. Hon har 1uv lampa och 2st ljusrörsamaturer med sammanlagt 3st ljusrör. Hon får sköldpaddspellets och räkor. Vad är det för kalk jag ska ge henne? Jag är ny inom området på sköldpaddor. Tack på förhand/Anna 


593
551
Redfoot:
Hej ursäkta dröjesmålet, foderkalk ska den ha på maten 5dagar i veckan, och de två resterande ska du strö på vitaminiserad kalk, ex Nutrobal.
/R

5
0
lynezza:
Redfoot skrev:
Hej ursäkta dröjesmålet, foderkalk ska den ha på maten 5dagar i veckan, och de två resterande ska du strö på vitaminiserad kalk, ex Nutrobal.
/R


Ok, tack. ?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild