Venom Defender

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
4
RoughOnTheEdges:
Nån som har dessa,www.youtube.com/watch?v=C1OYtCHxRqY  Vad har ni för synpunkter?Är dom värda pengarna som en extra säkerhet?

12
14
Kobramannen:
Dom är absolut värda sitt pris som en extra säkerhet

96
141
Guns4ever:
Jag har också tittat på dessa, var det inte nån som blivit biten igenom handsken? samt olika tillverkar länder som det var lite snack om?Såg dom på ebay men det skiljer en tusing på säljarna, så man undrar ju om det finns kopior?

2966
1645
Hoggaforfan:
Soulweeper skrev:
Jag har också tittat på dessa, var det inte nån som blivit biten igenom handsken? samt olika tillverkar länder som det var lite snack om?Såg dom på ebay men det skiljer en tusing på säljarna, så man undrar ju om det finns kopior?

Det lär garanterat finnas kopior. Hanskarna finns troligtvis inom andra områden med med annat namn och billigare. Men man ska hitta det med och det är inte alltid så lätt.

12
14
Kobramannen:
Äkta vara www.snakeprofessional.com/venom-defender-gloves.html



Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
När det gäller såna här produkter bör man nog undvika kopiorna till varje pris & satsa på orginalet, ska säga att jag själv har inte använt dom och är ingen giftkille men jag är ormhållare & tumma på säkerheten för nån hundralapp är dumt :) 

741
681
Binks:
Man ska även tänka på att handskarna inte är någon 100% skydd utan mer som ett extra skydd och inget man ska lite på till 100%.

478
592
Rottenroth:
Handskar kan vara bra vid nackning och dylikt.

Skulle dock aldrig använda dem vid tailing av ett giftigt djur då det tar bort majoriteten av kontrollen i hanteringen för min del.

Sedan ska man vara väldigt försiktig med att dumförlita sig på dem, en gadd kan hamna i en av sömmarna och där är det inte mycket till skydd kan jag tänka mig.

Men självfallet bra till de fall där de kan behövas!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild