Pris på Boa cc?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

151
10
pyton:
Hej !


Vad är normalpriset för en boa cc ?

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Beror på vilken lokalitet du ska ha? Är det en blandboa du är ute efter kostar dom någon hundralapp bara (tyvärr). 

Lokalitetsdjur är alltid dyrare än hybrider & korsningar.. Sen är det ofta bättre pris på mässorna än hemma hos folk övriga året. 


347
220
Newton:

Betalde 300/ st för mina 2-åriga "smutsbooer" - Blandlokaliteter. Vad de kostade som ungar vet jag dock inte, men det är inte mycket om det är vanliga normalfärgade..

Renras kostar som sagt mer, beroende på lokalitet och tillgång.
Även morpher kostar olika.


151
10
pyton:
I min lokala djuraffär kostar en unge 1980kr och en 1m boa cc för 2670kr jag tycker de va lite saftiga priser! Vad tycker ni?

429
254
JACLAR123:
Beror ju som sagt vilken lokalitet det är. 


347
220
Newton:
pyton skrev:
I min lokala djuraffär kostar en unge 1980kr och en 1m boa cc för 2670kr jag tycker de va lite saftiga priser! Vad tycker ni?



Beror väl på lokaliteter..

151
10
pyton:
Vad var det ni menade med lokaliter ?
Dom på herperschoice hade boor som de klade boaconsrictor consriktor samt boa constrictor imperium dessa var mindre

347
220
Newton:

pyton skrev:
Vad var det ni menade med lokaliter ?
Dom på herperschoice hade boor som de klade boaconsrictor consriktor samt boa constrictor imperium dessa var mindre



Imperator - Dvärgkungsbooer - även där finns lokaliteter av olika slag.

Nu har jag förklarat inte bara en gång för dig vad lokaliteter är, så jag hänvisar fortfarande till länken jag visade dig för en tid sedan. Har tröttnat på att upprepa mig - Vet du inte, googla.


151
10
pyton:
Herperschoce hade iaf bara två typer av boer.

347
220
Newton:

pyton skrev:
Herperschoce hade iaf bara två typer av boer.



Ja, constrictor och imperator - Har själv båda därifrån - kan tala om för dig att imperatorerna är korsningar, några var sunsetmorph och några var normala. Köpt en av varje.
Sunset är ju dyrare än den normala, av naturliga skäl..
Constrictorerna kan jag inte säga något om.
De föder inte upp dem själva utan köper in djuren av uppfödare - köper du direkt från uppfödaren så blir det billigare.

Gäller alla djur, oavsett art, lokalitet och morph.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild