Fogskum, märke?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

347
220
Newton:

Eftersom Byggmax själva inte verkade veta så undrar jag om någon av er kanske har koll, eller kan tipsa om Fogskum UTAN antimögelmedel - att använda till bakgrundsbygge :)

Märke och var man kan få tag på det
Tack på förhand!


2048
773
psyjoh:
Jag har använt byggmax och vad han kunde se när jag frågade så skulle det funka. 

347
220
Newton:
psyjoh skrev:
Jag har använt byggmax och vad han kunde se när jag frågade så skulle det funka. 



Då får jag köra på det. Sett fler som använt sig av deras fogskum. De har dessutom allt annat jag behövde så smidigt om allt finns på samma ställe.

293
354
Dynamitella:
Jag köpte hornbachs. Funkade kanon.

74
13
larsson88:
Det finne fogskum som inte sväller så mycket, betydligt mer lättarbetat. 

Vet dock inte namnet på det.

2966
1645
Hoggaforfan:
Finns det med antimögel? 
illbruck gillar jag, inga stora bubblor vilket många billigare lider av. Sen grönt med, ingen snygg grön färg iofs men ändå :-P

347
220
Newton:
Hoggaforfan skrev:
Finns det med antimögel? 
illbruck gillar jag, inga stora bubblor vilket många billigare lider av. Sen grönt med, ingen snygg grön färg iofs men ändå :-P


Detska penslas över så man ser det inte :)

2048
773
psyjoh:
Gillade dock inte byggmax. Blir stora bubblor under när man skär i det. Köpte ett annat på beijer som var mkt slätare när man skar i det. Men det var 3ggr så dyrt. 

347
220
Newton:

psyjoh skrev:
Gillade dock inte byggmax. Blir stora bubblor under när man skär i det. Köpte ett annat på beijer som var mkt slätare när man skar i det. Men det var 3ggr så dyrt. 



Tänkte inte skära i det, så det gör egentligen inget :)

men bra att veta inför framtida projekt!


38
58
Reptileguy:

Nu var det ett par år sen jag använde fogskum men märket hette Sista. Funkade jättebra för mig :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild