Morph-hjälp!?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

50
7
maddiedotse:
Hej! Någon som kan tala om vad min Hicke är för morph?

Medlem i DHF
1081
772
Westman:
va är den köpt som ?

50
7
maddiedotse:
Westman skrev:
va är den köpt som ?

odefinierad . Han sa att det skulle märkas sedan exakt vad det är :S

2048
773
psyjoh:
Tror inte på ngn speciell morph utan bara extra röd/orange färg i fjällen. 
Så ser de flesta av mina ut och jag har ett 40 tal ungefär. 
Har iofs aldrig varit så insatt i det med morpher. Kan bara dem som är solklara och syns tydligast. Finns ju annars bra sidor med morpher du kan kolla på. Bara att googla. 

50
7
maddiedotse:
psyjoh skrev:
Tror inte på ngn speciell morph utan bara extra röd/orange färg i fjällen. 
Så ser de flesta av mina ut och jag har ett 40 tal ungefär. 
Har iofs aldrig varit så insatt i det med morpher. Kan bara dem som är solklara och syns tydligast. Finns ju annars bra sidor med morpher du kan kolla på. Bara att googla. 

Okej, har nog inte kännt att jag hittat ngt som matchar och frågar främst för att det saknas i försäkringsbrevet så att allt blir rätt.

66
14
curow:
Om du inte lagt ut det priset som är för en morphad skägis är det troligtvis en normal du har, normala kan se väldigt olika ut 

50
7
maddiedotse:
curow skrev:
Om du inte lagt ut det priset som är för en morphad skägis är det troligtvis en normal du har, normala kan se väldigt olika ut 

Ok då skriver jag det tack!

Medlem i SHF
4003
5035
Jonas_:
Jag blir bara nyfiken, varför skulle det vara ett morphat djur när du köpt den som normalfärgad? :-D betalar man inte extra för att få nåt speciellt så får man det man betalar för, men dom allra flesta normalfärgade djur är ju bra mycket snyggare än alla framtagna färgvarianter så tycker du gjorde ett bra köp med den "vanliga":-) 

50
7
maddiedotse:
Jonas_ skrev:
Jag blir bara nyfiken, varför skulle det vara ett morphat djur när du köpt den som normalfärgad? :-D betalar man inte extra för att få nåt speciellt så får man det man betalar för, men dom allra flesta normalfärgade djur är ju bra mycket snyggare än alla framtagna färgvarianter så tycker du gjorde ett bra köp med den "vanliga":-) 

Nu glömmer du att jag reptilnoob :( och att detta är min första  Skäggis. Jag köpte honom som sagt som oidentifierad färgmässigt  i en kull med typ 25 andra och när jag frågade
om färgen för  så sa säljaren (då var H 2 månader) att exakt ser man sedan vad det är....


Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild