WSHH Expo Lidköping 2015

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

182
87
Mrjansson92:
Det här är nog en sån tråd som kan få hur många/långa kommentarer som helst, men vi kör ändå =P

Är ni ute efter något speciellt och isf vad har ni tänkt att skaffa/kolla efter på mässan i Lidköping den 27/6? =)
Kan va både djur och tillbehör =)

Själv ska jag köpa en hög med foder då frysen börjar bli tom på det =P lite olika tillbehör och inredning ska köpas =) sen kan det kanske bli någon orm med, ute efter lite olika just nu, bland annat kenyansk sandboa, rosenboa, mjölksnok (osäker på exakt underart) och lite andra så får se vad man hittar =)

Skriv gärna vad ni tänkt kolla efter =)

15
5
thatreptiguy:
ja har tänkt kolla efter ögonfransgeckosar, foder, tillbehör osv :)

182
87
Mrjansson92:
thatreptiguy skrev:
ja har tänkt kolla efter ögonfransgeckosar, foder, tillbehör osv :)

okej =) fransar brukar alltid finnas så hoppas du hittar nån du gillar =) foder och tillbehör får man nästan alltid med sig massor ;)

15
5
thatreptiguy:
Mrjansson92 skrev:

okej =) fransar brukar alltid finnas så hoppas du hittar nån du gillar =) foder och tillbehör får man nästan alltid med sig massor ;)



mycket foder kommer de nog bli haha :P

182
87
Mrjansson92:
thatreptiguy skrev:



mycket foder kommer de nog bli haha :P

hehe, låter bra det ;) har själv bokat min största bokning hittils av råttor och möss på 755:- =P

15
5
thatreptiguy:
låter kul, första mässan ja går på :)

182
87
Mrjansson92:
thatreptiguy skrev:
låter kul, första mässan ja går på :)

jasså? =) Lidköping förra året va min första =) även då jag skaffade första reptilen, en californisk kungssnok =)

15
5
thatreptiguy:
Mrjansson92 skrev:

jasså? =) Lidköping förra året va min första =) även då jag skaffade första reptilen, en californisk kungssnok =)



hade en californisk kungsnok när ja va i 7 år ålder väldigt mysiga tycker ja :)

182
87
Mrjansson92:
thatreptiguy skrev:



hade en californisk kungsnok när ja va i 7 år ålder väldigt mysiga tycker ja :)

ja dom är trevliga =) dock gjorde jag misstaget att sälja min =P riktigt fin va den också =P

19
13
Robban3030:
Jag hoppas att det finns några Landsköldpaddor, typ leopardsköldpadda - sporrsköldpadda - stjärnsköldpadda 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild