Några bilder Rödovre 2/5

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1663
779
fluffis:
Jag bjuder på några bilder från Rödovremässan i lördags 2/5 2015. Det var en trevlig mässa som vanligt :) Bilderna är mobilbilder som kanske inte är världens bästa. Vad sägs om små gulliga vita plastterrarier, fetsvansgerbiler och texasråttsnok i hypovariant? :) Jag såg även några väldigt mörka snäckor som jag inte har koll på vad det är för några.










Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Rödovremässan är en mässa jag verkligen vill besöka :) Har aldrig varit där.. 

Har du fler bilder från mässan så tveka inte att ladda upp fler fluffis :D 


1663
779
fluffis:
Klart du ska besöka den Jonas_ :)

Två bilder till bara men fotona är inte mycket att hänga i julgranen... en leucistisk texasråttsnok och en långsvansödla.




2966
1645
Hoggaforfan:
Jonas_ skrev:
Rödovremässan är en mässa jag verkligen vill besöka :) Har aldrig varit där.. 

Har du fler bilder från mässan så tveka inte att ladda upp fler fluffis :D 


På höstarna ska det tydligen vara fler arter ormar. Så vi ses där ;-)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Hoggaforfan skrev:

På höstarna ska det tydligen vara fler arter ormar. Så vi ses där ;-)


Ja höstmässor är ofta bättre för alla ormintresserade.. Det är faktiskt inte helt omöjligt att vi ses där nu till hösten hogga! :)

Tack ändå fluffis, några bilder är alltid bättre än ingenting :)


1663
779
fluffis:
Det blir säkert kul om du åker dit Jonas_! Ska jag säga som inte är villig att ta mig norr om Kristianstad :D

903
509
Evanjeline:
När jag var där met Fluffis och hennes sambo i höstas var det väldigt trevligt;> Söta plast terrarium! Man kan tycka det är ett materal som borde testas mer då det är så lätt. Folk använder ju plastlådor till karantän och ungdjur, och det verkar ju funka hur bra som helst. Blev det några djur den här gången Fluffis?

1663
779
fluffis:
Evanjeline skrev:
När jag var där met Fluffis och hennes sambo i höstas var det väldigt trevligt;> Söta plast terrarium! Man kan tycka det är ett materal som borde testas mer då det är så lätt. Folk använder ju plastlådor till karantän och ungdjur, och det verkar ju funka hur bra som helst. Blev det några djur den här gången Fluffis?


Det var trevligt i höstas håller jag med om. Mässan kändes aningens mindre nu och mindre utbud på något sätt men så brukar det vara på våren iofs. Höstmässor är i allmänhet lite fylligare :)

Det blev inga djur för min del den här gången men det var lite retligt för där fanns en tysk utställare som har snäckor som jag är ute efter, men snäckorna hade inte kommit med den här gången eftersom han hade möblerat om i djurrummet dagen innan. Typiskt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild