Hjälp med upplock av orm vid Rödovre?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

343
119
Salig:
Finns det någon här som ska ner till mässan i Rödovre? Jag kanske behöver ha hem en orm från Danmark och då vore ju mässan ett ypperligt tillfälle att plocka upp den. Självklart får du en peng för besväret. Det gäller en juvenil Boiga cyanea. Detaljer kan vi prata om via PM. :)

Tack i förhand!

343
119
Salig:
Ingen alls? :P Måste bumpa tråden lite :3 Blir förmodligen 2 Boiga cyanea, som skulle behöva komma hit. Ingen som ska dit från trakten? :)

593
551
Redfoot:
Du borde kanske skriva till vilken stad den ska levereras. 
/R

343
119
Salig:
Ja men visst, klantigt av mig! Tack för fingervisningen, Redfoot :) Gärna uppåt Uppsala/Stockholm, men kan eventuellt åka en bit för att plocka upp ormarna.

2966
1645
Hoggaforfan:
Har du kollat utställningslistan om Herpers choice eller någon annan ska ner?


343
119
Salig:
Verkar inte som det, nej. Men kollar vidare och hoppas att någon ska ner. Kan eventuellt tänka mig att kanske åka en bit för att hämta upp djuren.

2966
1645
Hoggaforfan:
www.terrariedjur.se/?page=market&marketitem=17753
Han kan ju ta den till Stockholm.

Du kan ju kolla med Fluffis, hon bor i Skåne och jag har för mig hon brukar åka till den mässan. Alt kan du kolla med Animal med.
Redfoot brukar med åka över tror jag men han är sköldpaddsmänniska :-)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

Som Hoggaforfan skrev, kolla med Herpers Choise, dom fraktar djur mot en liten fraktsumma.

Annars brukar det finnas annonser med folk som fraktar djur mot ersättning från diverse olika mässor. Hoppas det löser sig!


343
119
Salig:
Herpers skulle inte dit :P Men jag jagar på! Man vill ju ha hem snörena ;)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild