Var köper jag yemenkameleont?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

127
7
rencore:
Var köper jag en yemenkameleont närmast Kalmar? Någon som vet några ställen?  Finns ju i Stockholm, men det är jättelångt.

45
77
logain:
Hör av dig till Blekinge reptil och zoologiska. Det ligger bara 8 mil från Kalmar.

Annars finns det säkert på Norrköpingsmässan eller Expo syd.

/Victor

127
7
rencore:
Jaa tack victor, ska kolla med dom i Blekinge, vet du om dom har någon hemsida? Hittade dom bara på facebook :)

45
77
logain:
Jag vet ej om dom har någon hemsida. Men deras facebooksida är hyggligt aktiv.

Lycka till!

/Victor

127
7
rencore:
Tack, fann kontaktuppgifter här inne :) www.terrariedjur.se/?page=info&sub=shops&shopid=40

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Du köper dom på olika mässor runtom i landet, den här listan uppdateras ständigt :)

www.terrariedjur.se/?page=happening&sub=coming 


127
7
rencore:
jaa, joo, så efterbliven är jag inte. den har jag koll på. Nu menade jag ett en butik då, en zoo affär. 

Medlem i SHF
4003
5038
Jonas_:

Jag har aldrig påstått att du är efterbliven ;) Hade ingen aning om att du endast sökte zoo-butiker, stod inget om det i inlägget, ber om ursäkt för tipset då :) Lycka till.. 


2
0
freddie88:
Har en kameleont uppfödare i Mölndal, han har en jävla massa. Mölndals zoo, men det är ju också en bit.

2
0
freddie88:
Han är också mycket mycket kunnig, har jätte bra priser på allt, köper mina spindlar av honom. Hoppas du hittar det du söker! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild