Rekommendera terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

109
19
carolineleven:
Jag tror det blir ett glasterrarium för min KP (om han inte verkar lättstressad förstås), men har ni några rekommendationer?

Exoterra går bort pga av nätventilationen, men hur är det med andra märken? Går det att frakta via posten, eller är de oftast trasiga när de kommer fram?

2966
1645
Hoggaforfan:
Det är några tjecker som brukar sälja bra och billiga terrarium på mässorna har jag hört. 
Exoterra går ju att tejpa för en del av toppen med vanlig packtejp vid behov.

165
186
denka:
finns snygga glas me aluminum ram å ofta plåt backstyck å botten rekomenderar ja håller värmen lite bättre....

488
203
David:

Hornbach ska väl ha hyffsat prisvärda i glas. Har inte kollat närmre på dem själv så jag vet inte.
Att skicka glasterrarier kanske inte är det bästa...


2048
773
psyjoh:
Beställer du från nätbutik brukar de vara väl inpackade med hemleverans till dörren av åkeriet. Utlämningsställe tar inte emot paket över 20kg. Har själv beställt 3 glasterrarium utan problem.

109
19
carolineleven:
Toppen killar, att aluminium var bättre visste jag inte. Jag lever i en liten stad utan prisvärda affärer nära, så att hålla koll på reor på nätet kan vara bra, men jag ska kolla in hornbach med.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild