Syrsor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

303
150
SunshineGeckos:
Vet någon om det finns någon som säljer ökensyrsor eller någon annan art som inte låter så mycket?
Dom verkar ju inte vara helt lätta att få tag på...

2966
1645
Hoggaforfan:
www.cricketexpress.se/insekter-larver.html?app=2&product=okensyrsor-42177

2048
773
psyjoh:
Sist jag skulle beställa från cricket express så hade dem slutat med bussgods och skickade endast företagspaket. Vet inte om de ändrat tillbaka då detta var ett halvår sedan. 

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Jag tycker att kackerlackor är bätre än syrsor.

2966
1645
Hoggaforfan:
Det står på hemsidan att de skickar med bussgods. Jag har aldrig beställt därifrån så vet inte om de bara glömt ta bort det eller om de börjat igen.
Men företagspaket är det många som använder, går att använda till privatpersoner med men då går det till utlämningsstället. (vill jag minnas)

2966
1645
Hoggaforfan:
Fredrik89 skrev:
Jag tycker att kackerlackor är bätre än syrsor.

Nackdelen är att kackerlackor gräver ner sig

303
150
SunshineGeckos:
Jag har en leopardgecko som ratar kackerlackor, och jag är inte jättesugen på att vakna upp till en syrsekör...

2048
773
psyjoh:
Min leopardgecko spottar ut alla arter av kackerlackor förutom ryssar. Ryssar, syrsor och vaxmott är det enda som han tar. 
Alla mina andra ödlor däremot äter allt. 

55
58
Daffy74:
Firemon skickar foder djur och brukar gå fort även Reptilgrottan och F15 Pet Supply föredetta Söderhams Reptilfoder.

303
150
SunshineGeckos:
Daffy74 skrev:
Firemon skickar foder djur och brukar gå fort även Reptilgrottan och F15 Pet Supply föredetta Söderhams Reptilfoder.

Säljer någon av dessa ökensyrsor? 
Firemon  har bara hus/och fältsyrsor har jag för mig.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild