Malmö tropikmässa

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

366
155
Linus:

Någon som vet något om denna mässa? Vad för utställare det kommer, hur den brukar vara osv.? Finns otroligt lite information på hemsidan, och det här är den enda mässa jag ska på i år, så är väldigt sugen på att veta mer om den! :)


1661
776
fluffis:

Som alla mässor med reptiler på så är den trevlig :)

Det är ingen särskilt stor mässa men den är inte jätteliten heller. Det är utställarna som i stor utsträckning gör mässan till vad den blir, tycker jag.

Utställarlistan på tropikmassan.se är inte uppdaterad än ser jag. De är väldigt sena med det.


45
77
logain:

Även jag ska till Malmls tropikmässa. Den första mässan för mig sedan 90-talet då jag var på någon som barn. Förhoppningsvis blir det trevlig. Jag ser fram emot den iallafall.


1661
776
fluffis:

Uställarlistan är uppdaterad. Den finns på tropikmassan.se/. Känns som om det är rätt många utställare ändå :)


366
155
Linus:

Åh, det ser ju faktiskt väldigt mycket bättre ut än jag trott!

någon som vet vilken art av sandboor han Claes Axelsson sitter inne på? :)


43
2
Emmanfemman:

Finns en grupp/sida på FB som heter malmö tropikmässa!

Den är väldigt aktiv och uppdateras ofta med vilka djur som kommer säljas. Bland annat Claes axelsson har skrivit vad han har med sig!


366
155
Linus:

Bra tips om sida! Dock hittar jag inte det inlägget där det skulle stå vad han har med sig :(


43
2
Emmanfemman:

Kanske jag som mindes fel, men fråga honom! Han är en trevlig prick!!


459
138
Pakke:

Undrar om nån från Stockholm ska åka till Malmö Tropikmässa?


459
138
Pakke:

Glöm den där jag skrev.. Det är löst nu. :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild