Leguan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

52
9
Lazerbeam:
Tacksam för hjälp då jag vill att mina leguaner ska ha det så bra som möjligt Behöver  luftfuktare i mitt terrarium där jag har mina leguaner. Har  bl a blivit rekommenderad vicks ifrån Claes Olsson. 
Vad rekommenderar ni. Just nu går de i ett mindre terrarium. När de blir större ska de få ett stort. 
Men vad rekommenderar ni? 
Vill att mina leguaner ska ha det så bra som möjligt

129
114
kekke:
Som jag skrev i en tidigare tråd, ett duschsystem.  Nått i stil med detta: www.herperschoise.se/product.html/stora-systemet?category_id=26

Litet tips, skriv en tydligare rubrik så får du fler svar.

52
9
Lazerbeam:
Hej  och tack för ditt svar. 
Just nu är mina leguaner ungefär 7 månader. 
Vissa säger att jag ska ha en Fogger.  Andra säger den här  Vicks från Clas Olsson. 
Så vad behöver jag nu när de är små???? 
Givetvis förstår jag att de behöver något annat när de växt och ska vara i ett större terrarium 

129
114
kekke:
Ett duschsystem fungerar lika bra som när de är små som de är stora och är det bästa allteranativet. Sen när du bygger ett större till dom är det bara att utöka med fler dysor som duscharvatten.



205
203
Micke_E:
Ett duschsystem och en tempererad vattendel med stor yta hjälper till.  Att ha ett bottenmaterial som håller fukt och värms underifrån hjälper också.  Jag har jord //torv /ssandblandning. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild