Kan inte klättra på glaset.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
5
akalered:
Tog hem en ögonfranshona tidigare idag, och upptäckte när vi släppte in henne i terrariet att hon inte får något grepp på glaset. Enligt tidigare ägare så ömsade hon för drygt 3 veckor sen, och hon kunde enligt henne klättra då hon hade henne. Kan inte se att det finns någon öms på fötterna på henne heller. Någon som har någon ide?

201
113
Linkanw94:
kan de inte vara att den är lite stressad eller nå nudå för jag hade samma problem jag, fast dagen effter hoppa o skutta den runt i terrariet :) 

429
254
JACLAR123:
Jag skulle inte släppa in honan till hanen första dag. Honan behöver vänja sig och dessutom vara i karantän. Men delvis också för att marknaden är mättad. 

9
5
akalered:
JACLAR123 skrev:
Jag skulle inte släppa in honan till hanen första dag. Honan behöver vänja sig och dessutom vara i karantän. Men delvis också för att marknaden är mättad. 



Vad snackar du om nu? Hon är inte insläppt till någon hane? :s

429
254
JACLAR123:
Du skrev det på Facebook....

9
5
akalered:
JACLAR123 skrev:
Du skrev det på Facebook....



Det är inte ens samma hona jag snackar om.. kolla gärna upp info innan du börjar hoppa på folk.

429
254
JACLAR123:
akalered skrev:



Det är inte ens samma hona jag snackar om.. kolla gärna upp info innan du börjar hoppa på folk.


Okej, fel av mig.. 

160
91
turboadde:
Kanske vart lite torr under fötterna under frakten :). Ge den några dar i rätt klimat så kanske de blir full fart på den även på rutorna.

9
5
akalered:
turboadde skrev:
Kanske vart lite torr under fötterna under frakten :). Ge den några dar i rätt klimat så kanske de blir full fart på den även på rutorna.



Tack! Får hoppas på de ^^,
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild