Crested uppfödare?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

44
5
Malcibni:
Vet ni några bra crested gecko uppfödare som skickar till eller är i Sverige?

4
2
ExolifeSweden:

Du får kolla in min sida om du vill :) 

Har även en reptilsida på fb med lite mer info och bilder som du kan följa om du klickar på GILLA knappen.                 Där uppdaterar jag när bebisar börjar kläckas och om det är några mässor jag ska besöka m.m www.facebook.com/exolifesweden


Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Finns ju hur många uppfödare som helst, kolla uppfödnings delen så hittar du några Och även på köp och sälj så kommer det ju annonser hela tiden  

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Kolla köp&sälj så vimlar det av ögonfransar till salu :) Kan vara ett av dom enklaste djuren att få tag i just nu, att köpa en ögonfrans från utlandet är ju ingenting jag skulle lägga pengar på då dom är så pass vanliga i Sverige :) 

424
32
samthe0ne:
Ett annat tips är att gå med i Ögonfransgecko - Crested Gecko gruppen på Facebook. Sen kommer även jag och flera andra här ha bebisar i höst/början av nästa år. 

181
110
Stina:

Jonas_ skrev:
Kolla köp&sälj så vimlar det av ögonfransar till salu :) Kan vara ett av dom enklaste djuren att få tag i just nu, att köpa en ögonfrans från utlandet är ju ingenting jag skulle lägga pengar på då dom är så pass vanliga i Sverige :) 


 

;-) feeeel.....   Kp´s är det du menar Jonas


104
29
Amandarinen:
Vill tipsa om Stina här på TD, seriös uppfödare, samt världssnäll! Har två fina tjejer från henne som jag är supernöjd med! :)

28
9
Sassa:
Stunning Geckos

www.facebook.com/pages/Stunning-Geckos/279101952290845

Här har du länken till min sida på Facebook :-)
Bl.a uppdaterar jag om vad som händer och ungar som kläckts.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild