Stulen skäggagam, Expo Stockholm 31/1

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

55
58
Daffy74:
Nu ska vi hjälpas åt Patrik Johansson SP Dragons. Fick denna skönhet snodd på mässan. Morph Stripe DH. Hona på ca 15 cm med ett helt svart öga. Har någon sett något? Kontakta Patrik via pm tex. Nu hjälps vi åt så skäggisen kommer tillrätta och tjuven åker dit !!!

187
221
Moova:

Gäller ju att hålla både öron och ögon öppna på olika forum ifall att någon nämner den eller lägger ut  bild på den. 

Vad heter morphen?  

Och om det finns bättre bilder på den  :)

Lets find the thief!


181
110
Stina:

Vad jag fått anförtrott så blev en person till bestulen. Kommer inte och vill inte tala om vem utan den personen får gå ut med det själv. 

Vad jag vill säga är att det är förjäkligt att det sker.

Från arrangörernas håll så får de tänka till och HJÄLPA att förebygga genom att placera säljares bord på ett sådant sätt att säljare INTE behöver ha sina varor bakom sina ryggar vilket de vet är enkel planering.


55
58
Daffy74:
Stina skrev:
Vad jag fått anförtrott så blev en person till bestulen. Kommer inte och vill inte tala om vem utan den personen får gå ut med det själv. 

Vad jag vill säga är att det är förjäkligt att det sker.

Från arrangörernas håll så får de tänka till och HJÄLPA att förebygga genom att placera säljares bord på ett sådant sätt att säljare INTE behöver ha sina varor bakom sina ryggar vilket de vet är enkel planering.



Den andra som blev bestulen där var det ett missförstånd mellan 2 och säljaren och det är utrett som jag fattat och läst på facebooks tråden kanske bra att få med det med!!

181
110
Stina:
Nope det var inte det caset Jesper,annan.

81
113
Henriette:
Så jäkla tråkigt när sånt här händer! Tycker det har hänt på de senaste mässorna jag varit på iallafall.. =( Snart får man köra nät eller glas över..

151
77
Firemon:
Vi vart tyvärr oxå bestulna på saker på mässan :(  . Vi påtalade detta för arrangören och fick till svar jaha ja vi kan tyvärr inte göra något åt det.

379
399
Mr_B:

Att belasta arrangörerna för att saker blir bestulna på en mässa är väl inte riktigt sjysst? Är ju knappast deras fel att folk saknar vett o moral. Sen är det väl lite upp till utställarna o kunna hålla koll på sina saker kan ju jag tycka.

Enda ni kan göra är ju o lägga en anmälan till polis även om det inte kommer ge nått direkt. Sen öka eran säkerhet till nästa gång. Stölder kommer nog alltid ske i mer eller mindre utsträckning dessvärre. Men som sagt skittråkigt att det händer. 


181
110
Stina:

Ser inte vem som på något sätt belastar arrarna som att de skulle kunna på något sätt vara ansvariga för stölder. 

Vem och hur har denne gjort det?

Jag har påtalat att de kan HJÄLPA till,det ligger i deras,ja allas intresse att HJÄLPAS åt att förebygga.

 

När då Firemon ovan berättar hur arrangören ser på saken känns det inte kul. 

 


81
113
Henriette:
Ja det känns ju inte som det finns så mycket engagemang från dem om man får det svaret =/
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild