Mässor i Danmark

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

356
177
krypet:
Jag missade att boka bord inStockholm, och är upptagen när det är mässa i Sala. Då blir det långt till nästa mässa.
Är det någon som har koll på de danska mässorna?

2966
1645
Hoggaforfan:
Hittade denna sidan med alla mässor (tror jag) www.rtr-total.dk/
28/3

Nästa mässa efter den idag verkar vara Hamm 7/3


356
177
krypet:
Tackar!
Är det någon som vet hur det är med krypmässa i Roskilde? Jag har varit där en gång, och då var den på våren i mars eller april tror jag. Hittade inget när jag sökte på EI

444
153
jpson67:
Rödovre va en höjdare i höstas

356
177
krypet:
Tack, den ligger ju hyfsat bra till med.

194
165
JoakimLundgren:
Då var Rödovre avklarat. Trevlig mässa med många bord och även trevlig folk att handla av. Blev en ögonfrans, giant viengaroon samt millipeder för min del.

2966
1645
Hoggaforfan:
Något tråkigt utbud när det kommer till ormar, brukar vara fler på hösten tydligen men nu var det mest kungspyton, majsormar och enstaka baronisnokar, trynsnokar och någon art till kändes det som, och fler insekter vore inte heller fel men överlag bra mixat utbud (inte 90% säljare med Exo terra) och livlig kommers. Priserna var även lägre än i Sverige.
Rödovre kan helt klart rekommenderas.

1663
779
fluffis:
Trevlig mässa igår som vanligt. Jag trivs i Rödovre. Kul att umgås med Hogga och hans kumpaner! :) Synd att jag skulle få ont i höfterna och plötsligt bli så trött att jag knappt orkade titta ordentligt vid borden. Det blev lite gnällande från mig :) Jag fick tag i rätt mycket grejer för inte alls mycket pengar. Jag blev mycket nöjd med mina inköp. Jag kollade in Lanzo herp cages lite noggrannare och blev väldigt imponerad. Såg mycket välgjorda ut. Blev nästan lite sugen själv :)

356
177
krypet:
Nu blir jag ju avundsjuk. Jag hade inte tid att åka.

2966
1645
Hoggaforfan:
krypet skrev:
Nu blir jag ju avundsjuk. Jag hade inte tid att åka.

Du får åka på höstmässan istället :-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild