Fråga om Exo Terra Repti Clear 250

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

378
479
Svedjemo:
Hej!
Jag håller på mer ett terrariebygge och har en fråga som någon vänlig själ kanske kan fråga på.

Jag undrar om någon har erfarenhet av Exo Terras pump Repti Clear 250? Jag vill använda den till ett vattenfall och undrar om det går att koppla en slang till utloppet på den och isf vilken diameter det ska vara på slangen? Har försökt googla fram svaren utan framgång :(

Mvh / Johan

Medlem i DHF
63
126
griseus:
Om du inte redan har din Repti clear 250 så skulle jag kolla tex EHEIM compact 300 säkert lite dyrare och säkert lite bättre. på Eheims hemsida finns även allt du kan behöva veta om tex slang diameter ect.
mvh/E

378
479
Svedjemo:
Tack för tipset, griseus! Men grejen är den att jag redan har beställt en Repti Clear. Tanken var att börja göra bakgrunden till terrariet nu i helgen eftersom jag trodde att jag skulle ha fått min beställda pump vid det här laget. Men nu när jag inte har fått pumpen än måste jag försäkra mig om att pumpen fungerar som tänkt + att jag behöver veta dimensionen på slang för att kunna bygga in rätt slangar i bakgrunden.

Mvh / J
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild