Tv4 djurprogram

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

444
153
jpson67:
www.tv4.se/linda-och-djurens-hj%C3%A4ltar/klipp/linda-och-djurens-hj%C3%A4ltar-del-1-3036633

Har ni sett den skrikande blondinen :)

173
59
mrvikke:
riktigt bra program enligt mig. Kul att donald var med.


Medlem i SHF
537
749
Patch:
Tyckte de va ett skitprogram... trodde de skulle handla om djurvård inte om underhållning :/

1275
1724
Falk:
Jag såg reklamen då hon skrek över ormen och det var nog.

1228
464
leedragon:
ser helt oki ut.

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:
Fastnade faktiskt då det var en del klippytons med :) Däremot var ju programmet alldeles för mycket underhållning för min del. Skulle velat ha mer fokus på djuren! Dokumentärer är nog mer min grejj :)

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Tråkig start att kalla det Djurens hjältar när allt går ut på att "rädda" människor från djur...

"Instinktivt försöker den krama ihjäl mig...", när klippytonen slingrar sig runt hennes ben när de fångat den.

Det gör väl sitt till för programmet (för "vanligt" folk, kanske inte för oss) att Linda är lite rädd och skriker.

På ormdelen av programmet tycker jag Donald gör ett riktigt bra jobb! Lugn och behärskad, lär ut på ett mycket bra sätt!
Jag tycker programmet var kul att se, mest för att Donald trycker på att det är viktigt att ge folk rätt information om ormarna för att lära dom att de inte behöver vara så farliga.

/Andreas
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild