Vanliga frågor och svar om ödlor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10

30
5
CeKa:
Kan man köpa plastväxter som ska användas i terrarium varstans tex Ikea/Rusta etc eller är det bättre att köpa sådana som är specifikt för terrariemiljö?

2943
1460
EmanuelKarl:
CeKa skrev:
Kan man köpa plastväxter som ska användas i terrarium varstans tex Ikea/Rusta etc eller är det bättre att köpa sådana som är specifikt för terrariemiljö?

Fungerar att köpa varsom, Ikea och Rusta lär vara mycket billigare. Sen kan man ju åtminstone försöka sig på lite levande också, höjer luftfuktigheten och ser finare ut enligt mig

30
5
CeKa:
EmanuelKarl skrev:

Fungerar att köpa varsom, Ikea och Rusta lär vara mycket billigare. Sen kan man ju åtminstone försöka sig på lite levande också, höjer luftfuktigheten och ser finare ut enligt mig

Tänkte mixa mellan levande och plast =). Vet dock inte om ett daylight kompaktlysrör blir för starkt sken för Ögonfransgeckon...?

59
9
Alfredanimalking:
Hej jag har en liten ögonfransgecko men vet inte vilken morhp hon är kan ni se det. Anledningen till att hennes huvud är vit är att lampan är väldigt stark.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild