Cgd?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

2048
773
psyjoh:
Har en halv burk cgd över sen jag gav bort mina jungfrugecko. 
Dum fråga kanske men tänkte att det mest är nyttigheter i cgd'n och undrar om jag vågar ge detta till min skäggisunge på 2 månader?

Det skiljer sig inte så mkt från vitaminerna han får och där är ju även en del protein i det...

Känns lite onödigt att slänga det. 

2966
1645
Hoggaforfan:
Borde fungera utmärkt. Det lär ju i alla fall inte vara farligt :-)

2048
773
psyjoh:
Så tänker jag med. Men blir nog att det mesta går till kackerlackor istället. Den vill inte bry sig om stillastående mat den tråkmonsen. 

424
32
samthe0ne:
Jag testade att ge Bure lite förra året, och han höll på att käka upp skeden också, så gott tyckte han att det var (pangeas vattenmelon/mango) :P 

2048
773
psyjoh:
Pangea med banan/papaya tror jag det är jag har. 
Ska prova lite sen. 

2048
773
psyjoh:
...och min försökte oxå äta upp skeden hehe ;)

424
32
samthe0ne:
video nästa gång? det ser rätt komiskt ut trots allt :D

1159
625
Temla:
Har hört att dom blir dåliga i magen av CGD. Man kanske funkar att ge som lite godis ibland. 

2048
773
psyjoh:
Japp kanske får det nån gång ibland. Som sagt det mesta lär gå till insekterna. Ska filma nästa gång. Men det tjongade i skeden när han försökte bita, kan inte tänka mig att det är så bra för tänderna hehe. 

2048
773
psyjoh:
Temla har du hört att de ska bli dåliga eller har du upplevt det själv? 

Kan tänka mig att avföringen blir lite lös precis som när de bara ätit grönsaker och inga insekter. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild