Uv till yemenkamelont?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
ida_N:
Hej har läst andras trådar angående vilken uv som är bäst allt blir kaos i mitt huvud just nu men kan någon bara skriva exakt vilka lampor jag skall ha nu har jag endast en spiral lampa med uvb och en värmelampa 100w tacksam för svar.//Ida

Medlem i SHF
537
749
Patch:
Skulle kontakta samma person som jag länkade till i sköldpaddstråden :)

5
0
ida_N:
Patch skrev:
Skulle kontakta samma person som jag länkade till i sköldpaddstråden :)

Mena du han på sköldpaddasgrejer.se? Jag va i kontakt med han och beställde solar raptor lampa men jag bad han avvkata skicka fast ja betalat in pga av att ja skulle fråga efter ballast av en bekant men då sålde han vidare lampan så nu hade han ej någon mer. 


5
0
ida_N:
Undrar även om watt till yemenkamleonten för den skal väl ej ha samma watt som till turtlarna? 

295
270
barkskog:
ida_N skrev:

Mena du han på sköldpaddasgrejer.se? Jag va i kontakt med han och beställde solar raptor lampa men jag bad han avvkata skicka fast ja betalat in pga av att ja skulle fråga efter ballast av en bekant men då sålde han vidare lampan så nu hade han ej någon mer. 


Du tyckte att ballasten var för dyr fast du fick 100 kr rabatt. Då fick nästa köpare ta den sista ballsten. Det dröjer några veckor innan jag får hem nya.
Prova här: www.herperschoise.se/category.html/glodlampor/sollampor

5
0
ida_N:
barkskog skrev:


Du tyckte att ballasten var för dyr fast du fick 100 kr rabatt. Då fick nästa köpare ta den sista ballsten. Det dröjer några veckor innan jag får hem nya.
Prova här: www.herperschoise.se/category.html/glodlampor/sollampor

Nej jag tyckte ej den va för dyr frågade ju bara om det var lampan och den ihop som kostade 600kr? va inte så insatt på priserna men nu är det som det är får söka vidare och inte tveka nästa gång=) Men tror det fanns mindre watt kvar funkar det till yemens vet du de?

295
270
barkskog:
ida_N skrev:

 Men tror det fanns mindre watt kvar funkar det till yemens vet du de?


Jag har sålt 35 och 50 W till yemenkameleonter. Vilken man väljer beror nog på terrariets höjd och lampans avstånd till grenarna.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild