Leopardgecko morph kunnig? Klicka här

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

36
6
antonGG:
Hej jag har ett planerat avelspar till våren, den ena är antagligen super hypo tangerine (hanen) och den andra är Tremper albino (honan) jag har läst på lite grann om morpher och så men det simplaste är ju leopardgecko morph calculator men där finns inte hanens morph med :/ det jag då undrar är då hur avkomman av dessa ser ut om någon här fött upp denna mix och gärna bilder på ungarna. Super hypo/ Tremper albino eller någon tangerine och Tremper :) Med vänlig hälsning, anton

36
6
antonGG:

36
6
antonGG:
PS honan ska tjocka upp sig innan så få inte panik :)

23
12
fridooh:
Inge svar här, inte, haha!
Jag har samma morpher som jag hade tänkt avla. Jag tror iallafall att honan är tremper albino, letade bak i forumet för att se om det fanns en tråd angående identifiering av morpher - och så hittade jag denna tråd istället :)

Jag tror att denna kombination kan ge wildtype het tremper albino eller hypo het tremper albino. Ingen av ungarna kommer bli tremper albino tyvärr, men de kommer nog ha anlag så att deras avkommor kan bli det :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild