Nästa mässa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

62
73
JohannaT:
I Sverige kanske först och främst, men andra ställen är också intressanta såklart.
Jag kunde tyvärr inte gå på varken den i Malmö eller i Norrköping och nu känner jag av mäss-abstinensen, men jag lyckas inte hitta någon information om när det kommer någon ny som jag kan se fram emot.
Någon som vet något som inte jag vet? (de flesta antagligen... :P)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

I år är det slut på mäss-säsongen, nu siktar vi på 2015! :) Här hittar du information om kommande mässor (Inte nu då eftersom det inte finns fler i år..) 

www.terrariedjur.se/?page=happening&sub=coming


40
12
205:
är det inte en i hamm i december

741
681
Binks:
Närmaste i tid måste väl vara i Stockholm i Januari?

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

205 skrev:
är det inte en i hamm i december


Det kan stämma 205! 

Binks helt rätt, den ser vi fram emot :) Stockholmsmässorna har på senare år blivit riktigt bra! 


62
73
JohannaT:
Januari är ju inte så långt bort förstås :)

Medlem i SHF
4004
5039
Jonas_:

JohannaT skrev:
Januari är ju inte så långt bort förstås :)


12 veckor kvar :P Januarimässan brukar hållas den 27/1 om jag inte missminner mig. 

Hoppas vi ses där herparvänner!


741
681
Binks:
Skåne folket får släppa sargen och komma in i matchen med nu och åka på denna mässa tycker ja.

2966
1645
Hoggaforfan:
För mycket isbjörnar däruppe...

75
8
Zicki:
Jonas_ skrev:


 

12 veckor kvar :P Januarimässan brukar hållas den 27/1 om jag inte missminner mig. 

Hoppas vi ses där herparvänner!



Hahaha! Tyckte först att det stod herpersvänner xD 

 

 

 

Kommer nog vara på mässan i stockholm! Längtar tills nästa mässa :D Ska försöka få tag på en eller två honor till min C. tropidosternum hane :) 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild